logo
Náhodné foto členů
JSME KLUB VĚNOVANÝ VŠEM PŘÍZNIVCŮM TOHOTO VOZU.
LEOŠ, Dobříš

Autopark:

"Můj exemplář (bílý - pozn. KamZyk) je z roku 1979 a byl k nám dovezen z Německa. Jeho nový majitel mu patrně zapomněl do motoru nalít olej a když mu prošla utržená ojnice bokem bloku motoru skončilo na vrakovišti. Když jsem ho v roce 1998 objevil na vrakovišti s názvem “Hřbitov aut“, sloužilo jak o úschovna psích granulí pro hlídací psy...
Zobraz/skryj pokračování textu

... zaujalo mne, a po zběžné prohlídce, kdy jsem zjistil, že auto je sice nepojízdné, ale jinak v podstatě kompletní, jsem se rozhodl, že ho zachráním. Sehnal jsem jiný motor, zkompletoval a pospojoval elektrické kabely a opravil drobné nedostatky na karoserii. Našrouboval jsem SPZ z vyřazené Škodovky a vyrazil na cesty, necesty a do přírody. V létě jsem sundal koženkovou střechu, odšrouboval dveře a užíval si kabrioletu. V roce 2003 jsem zjistil, že toto auto již patří do kategorie veteránů, a po celkem ne zrovna jednoduchých řízeních se mi podařilo veteránské doklady získat. Od té doby se už mohu účastnit i různých veteránských a OffRoad akcí. V roce 2005 auto prošlo renovací karoserie, koženkové střechy a dostalo nové pneumatiky. Tak co? Líbí se vám?
    Černý byl původně koupen na náhradní díly k bílému (potřeboval jsem motor). Ale protože byl funkční a měl navařený ochranný rám, rozhodl jsem se zkusit s ním jezdit závody Offroad (kluci od kterých jsem to koupil s tím odjeli pouhý jeden závod a hned to otočili přes střechu). Když se závody přeměnily z pohodových setkání na skutečné závody s přísnými pravidly, mechaniky a sponzory, tak jsem skončil a používal ho jako traktůrek na dříví a kamení. V současné době již jako celek neexistuje. Rozhodl jsem se ho zprovoznit opět v originálním vzhledu, takže jsem použil podvozek a motor, sehnal jinou karoserii a teď to po chvilkách dávám dohromady (viz. renovace)."



Fotogalerie:

Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte

Renovace:

"Prakticky po roce, kdy jsem se pustil do rekonstrukce mého druhého Suzuki Lj80 se mi ho podařillo dokončit. Rozhodl jsem se pro military styl, tedy zelenou vojenskou barvu a plachtu z celtoviny. Není to vzorová renovace, z blízkého pohledu budou mít odborníci připomínky, ale z uctivé vzdálenosti vypadá docela dobře. No posuďte sami. Pár drobností je potřeba ještě doladit, ale jak to bude možné, vypravím se na nějaký sraz osobně ho představit. Plachtu jsem udělal tak, aby se dala jednoduše nasadit a snadno připnout a odepnout boky a zadní část."

Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte

Videogalerie:




Bratronice 2007 a následky zrádné louže :-)

Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte

LJ80 vrs. Big Foot

"Tyto fotografie vyšly v časopise Off Road v roce 2000. Je na nich fotka mého závodního LJ vedle auta ve stylu amerického Big Foot, aby byl vidět rozdíl mezi nejmenším a největším autem a jeho koly."

Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte

První vyjížďka po renovaci

Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte Kliknutím zvětšíte
POSLEDNÍ ZMĚNY:

Pro Club Suzuki LJ 80 KamZyk

optimalizace PageRank.cz

PageRank ukazatel